Насловна Соопштенија Полскиот туристички пазар во првите пет најбрзо растечки пазари

Полскиот туристички пазар во првите пет најбрзо растечки пазари

Сподели

Агенцијата за туризмот продолжува со зајакнета промоција на македонските туристички дестинации, во насока на зголемување на бројот на туристи од полскиот туристички пазар. Промотивните активности вклучуваат реализација на прв и втор дел медиумска кампања, информативни патувања за новинари, инфлуенсери и тур оператори, како и учество на саемски манифестации.

Во период од 24ти до 26ти ноември 2022, АППТ е на саемот во Полска, 28 издание на интернационалната манифестација (internacional travel show)TT WARSAW. На саемот учествуваат повеќе од 50 држави и 450 изложувачи, 130 туроператори и 20.000 посетители кои сакаат да одберат атрактивна дестинација за нивниот следен одмор.

На македонскиот штанд чие брендирање ги отсликува туристичките дестинации покрај Агенцијата за туризам учествуваат ко-егзибиторите, МакСан, Туринг Македонија, Експириенс Балкан и ДМЦ Балканс. На покана на АППТ, македонскиот штанд  е посетен од  в.д амбасадор Илија Псалтиров. Oстварени се повеќе средби со тур оператори од Полска и благодарение на соработката со СИППО- швајцарска програма за промоција на извозот изработена е брошура со учесниците на македонскиот штанд. Овој Инфо буклет како промотивен меил е испратен до туристички субјекти преку мрежата на ЕСЕАТ во Полска.

Во соработка со ИМЕ- програмата за зголемување на пазарната вработливост изработени се 3Д видеа со можност на посетителите да им ја покажеме виртуелната реалност од убавините на С Македонија, виртуелно ќе можат да нуркаат во заливот на коските, да летаат со праглајдер итн.

Очекувањата за наредната 2023г се зголемување на полските туристи за 15-20%, за период од јануари до септември 2022година споредбено со истиот период од 2021 год е забележан раст од 16% на бројот на туристи и зголемување на остварени ноќевања за 15% од туристичкиот пазар Полска. Учеството на полските туристи од вкупниот број на туристи во РС Македонија изнесува 5% за период од јануари-септември 2022г.

Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот  и во вториот дел од медиумската кампања, промоцијата ќе ја насочи на електронски медиуми, односно 100% онлајн рекламирање. Анализа за посета на веб страна www.northmacedonia-timelss.com ни дава информации за успешната реализација на онлајн промотивната кампања изминатиот период. Пикот на посети на веб страната www.northmacedonia-timeless.com од Полска е во месеците мај и јуни кога беше во тек медиумската кампања за промоција на Северна Македонија на полскиот туристички пазар. Вкупниот број на посети во период јануари-октомври 2022 год. е зголемен за 48,9%, споребдено со 2021год.