Насловна Соопштенија Јаневски: Турскиот и словенскиот пазар ветуваат значителен раст во 2020

Јаневски: Турскиот и словенскиот пазар ветуваат значителен раст во 2020

Сподели

Агенцијата за промоција и поддршка на туризам паралелно е на интернационалите саеми во Истанбул и Љубљана, каде го промовира туристичкиот потенцијал на државата заедно со приватниот сектор.

На 31от интернационален саем Алпе Адриа во Љубљана заедно со Аурора турс и Експириенс балканс се работи на проширување на можностите за соработката со словенските тур-оператори, додека на саемот во Истанбул вмрежувањето и соработката е заедно со туроператорите Фибула, Бадемтур, Вардар Експрес, Хотел Парк, Њустар хотел, Карачи турс, Енџој Балканс и ДМС турс.

Штандот на РС Македонија во Љубљана првиот ден го посети амбасадорот на РС Македонија во Словенија, НЕ Сузана Зеленковска, додека делегацијата на АППТ во Истанбул го пречека министерот за туризам на Турција, г/дин Мехмет Нури Ерсој. Интересот за природните убавини и културни знаменитости во РС Македонија, како и гостопримството и гастрономијата го разбудија интересот за посета на нашата држава, а дополнително со дел од балканские земји се разговараше и за задника промоција на трети пазари како и промоција на балкански тури. На саемите за туризам во Љубљана и Истанбул се остварија бројни состаноци со туроператори и тристички агенции, маркетинг агенции, блогери и влогери, а неизоставен дел се и различните асоцијации и организации кои овозможуваат вмрежување и соработка на специфично ниво.

Според директорот на АППТ, г-дин Љупчо Јаневски авантуристичките форми на туризам, гастрономијата, еко туризамот и воопшто, руралниот туризам се магнет за посета на голем број словенски туристи во текот на целата година. “Минатата година заврши со раст на словенските туристи кои повторно открија нови атракции, искуства и пријателства кај нас. Се надеваме дека многу брзо ќе се воспостави директна линија Љубљана- Скопје и ќе се потрудиме да ги поврземе дестинациите со чартер летови”- рече Јаневски.

Промоцијата на македонските дестинации на интернационалните саеми за туризам во Словенија и Турција несомнено ќе го зголеми порастот на бројот на туристи од овие земји, но она што е многу извесно е дека ќе се постигне и зголемување на бројот на ноќевања, а со тоа и продолжување на сезоната.

“Двата туристички пазари се многу значајни за македоснкиот туристички сектор поради континуитетот на нивниот раст и зголемувањето на туристичките атракции за кои се заинтересирани кај нас. Турскиот пазар, како прв емитивен пазар, во 2020та година очекуваме да продолжи со раст бидејќи почнуваат нови чартер линии да летаат од Измир за Скопје и Охрид два до три пати во неделата во текот на летниот период што претставува поврзување на дестинациите, зголемување на туристите и бројот на ноќевања. Продолжува тенденцијата Македонија да се промовира како дестинација за неколкудневен престој со што ќе се овозможи згоелмување на просечниот престој на турските туристи. Ова даде ефект во 2019та година, а успешно продолжуваме со таа стратегија во 2020та година. Очекувам 2020тата година да не посетат повеќе од 130 000 турски туристи-изјави г-дин Љупчо Јаневски, Директор на АППТ.

Турција е традиционален и најголем пазар за нашата држава, а ова 24то издание на најголемиот настан во туристичката индустрија во регионов се очекува да привлече 60.000 професионалци и ентузијасти од 94 земји во светот кои имаат можност да се вмрежат со 1200 туроператори и туристички агенции, додека саемот во Љубљана оваа, 10та година по ред го стави фокусот на гастрономијата и заедно со 13 други земји и 500 егзибитори ги презентираше трендовите во гастрономски туризам, кампинг и културен туризам.

Бројките регистрирани во бројот на туриста и бројот на ноќевања на самиот початок на годината влеваат оптимизам дека 2020 година ќе биде успешна и ќе го достигнет таргетираниот раст на АППТ од 5-7% во бројот на туриста и што поблиску до 4 милиони ноќевања, что ќе се одрами позитивно на просечниот престој на туристите и акумулира зголемување на девизниот прилив.