Agjencia për Promovimin dhe Përkrahjen e Turizmit - APPT dhe Programi për Rritjen e Punësimit të Tregut - IME, mbështetur nga Agjencia Zvicerane për Zhvillim dhe Bashkëpunim - SDC po përgatisin një fushatë për promovimin e turizmit vendas në Republikën e Maqedonisë së Veriut me titull "askund si në shtëpi".
Qëllimi i kësaj fushate do të jetë promovimi i destinacioneve dhe aktiviteteve të ndryshme në vend si një propozim për vizitë nga turistët vendas në sezonet e ardhshme verë / vjeshtë 2020. Kjo do të kontribuojë në mbështetjen e aktorëve vendas në turizëm (operatorët turistikë, ambientet e akomodimit, restorantet, transportuesit, etj.) Dhe do të mbështesë ekonominë e vendit në përgjigje të krizës së shkaktuar nga Covid-19.
Fokusi është në rritjen e turizmit të brendshëm, pra në rritjen e numrit të turistëve vendas dhe qëndrimit gjatë natës. Në shënjestër janë të gjithë turistët vendas shtetas të huaj që jetojnë / punojnë në RMV, por edhe turistë të mundshëm nga rajoni dhe jashtë vendit, në përputhje me kufizimet ekzistuese të udhëtimit.
Elementi më i rëndësishëm për promovim janë videot promovuese që do të bëhen për nevojat e fushatës. Fokusi do të jetë në 10 destinacione në të gjithë vendin, të cilat gjithashtu mbulojnë 3-5 vendndodhje për destinacionin. Videot promovuese nga destinacionet turistike në RMV do të paraqiten përmes aktiviteteve / produkteve specifike nga turizmi aktiv (shëtitje në këmbë, çiklizëm, ngjitje sportive, etj.), Në kombinim me përvojat kulturore, zonat rurale dhe gastronominë.
Berovë, Pehçevë
Demir Kapi, Kavadarë, Stobi
Galiçnik, Mavrovë
Vevçani, Strugë. Ohër
Krushevë, Prilep
Prespa, Brajçino. Manastiri
Mali Sharr, Tetovë, Gostivar
Shkup
Smolarski, Gjevgjeli, Dojran
Kratovë, Kokino, Kuklici
Slogani nën të cilin do të zhvillohet kjo fushatë promovuese e marketingut është "Askuns si në shtëip" dhe do të fillojë në fillim të korrikut (rekomandimet e qeverisë do të ndiqen), dhe do të zgjasë deri në fund të këtij viti.
Për një zhvillim më të suksesshëm të këtij koncepti, Republika e Maqedonisë së Veriut ka nevojë për ndihmën tuaj për të popullarizuar këtë ide.
Ja se si mund të ndihmoni:
Krijoni një video 30 sekondëshe në të cilën do të regjistroni vetën dhe do të tregoni se cilin destinacion do të vizitonit në nivelin kombëtar dhe çfarë do të bënit atje. Nëse dëshironi, jepini një dimension humoristik dhe postojeni në çdo media sociale me hashtagun #askundsinështëpi.
Mënyrat se si mund të kontribuoni:
- Postoni diçka në Facebook-un tuaj me hashtag #askundsinështëpi, dhe vendoseni në cilësimet Publike
- Ndani videon në Instagram ose Facebook dhe etiketoni atë me #askundsinështëpi
Do të ishte mirë nëse na ndiqni në rrjetet sociale:
Facebook dhe Instagram:
Pritjet tona janë që turistët vendas të mundësojnë forcimin e turizmit dhe ekonomisë së brendshme, si dhe mbajtjen e çdo vendi pune në këtë industri, e cila aktualisht është shumë e prekshme për shkak të krizës.
Rezultatet e arritura nga kjo fushatë do të varen nga fakti nëse ekskursionet, fundjavat, pushimet shumë ditore, shëtitjet, aktivitetet rekreative dhe sportive në natyrë, do të ndodhin brenda mjediseve dhe burimeve tona turistike. Qëllimi, por më e rëndësishmja, mesazhi që dërgohet me këtë fushatë është që secili prej nesh, duke zgjedhur të kalojë verën në shtëpi, merr pjesë në ndihmën e afërsisht 40,000 punonjësve në industrinë e turizmit dhe hotelierisë.
Prandaj, pini kafenë tuaj në territorin e vendit, vizitoni një nga destinacionet ku nuk keni qenë për një kohë të gjatë ose kurrë dhe kaloni një fundjavë në një mal, liqen apo punishte vere. Kujtojini vetes se çfarë do të thotë të jesh në shtëpi, sepse ska "askundsinështëpi".
Faleminderim të madh për mbështetjen tuaj.