Насловна Информативни тури

Информативни тури

2019

Име на инфо тура 2019 Дата Број на учесници Земја
Place to go 08.02.2019 – 11.02.2019 4 Хрватска
Croatia Airlines 09.05.2019 – 12.05.2019 27 Хрватска
WizzAir Memmingen 13.09.2019 – 16.09.2019 5 Германија
ТURSAB 19.09.2019 – 22.09.2019 20 Турција
Dunyayigeziyorum 07.08.2019 – 10.08.2019 3 Турција

PlaceToGo

Информативното патување Place ToGo, беше реализирано во период од 8 до 11 февруари 2019 година, а истото беше организирано и наменето за Хрватски пазар, односно промоција на туристичките убавини и атракции на нашата држава за хрватските туристи.Оваа инфо тура, беше доста специфична од повеќе аспекти, со оглед на тоа што учество земаа претставници од повеќе области не само од туризмот, туку и гастрономијата и новинарството. На хрватските претставници, им беа претставени туристичките богатства кои ги нуди нашата земја во целина, со цел подоцна нивните искуства да ги пренесат на хрватските туристи преку различни канали, односно ТВ-медиумите, социјалните мрежи, радиоемисиите, со што би иницирале и придонеле кон зголемување на бројот на хрватски туристи и ноќевања во земјава. Во текот на ова информативно патување беа посетени Скопје, Охрид, Битола, Кавадарци, Неготино, Демир Капија и Стоби винарија, а посетителите несомнено од тука си заминаа воодушевени и со силни впечатоци. Исто така, ова информативно патување беше добра увертира и за претстојниот саем кој се одржа во Загреб, каде што Република Северна Македонија беше земја партнер на домаќинот Хрватска преку Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот.

Croatia Airlines

Во ова информативно патување учество земаа 10 новинари, 10 тур-оператори и 7 претставници од Кроација Ерлајнс. Истото, се одвиваше во преиод од 9 до 12 мај 2019 година. Имајки го предвид големиот број на посетители, оваа инфо тура беше особено динамична, како и за новинарите и тур-операторите, така и за претставниците на Кроација Ерлајнс. Во текот на истата, го претставивме најдоброто од Скопје, Охрид, Битола, Крушево, Кавадарци, додека новинарите имаа одлична шанса да снимат репортажи за убавините кои ги нуди нашата земја, особено воодушевени од традиционалниот охридски бисер, преубавиот крушевски локум и неповторливите вина од винаријата Тиквеш. А во истото време пак тур-операторите имаа прилика да оформат квалитетна туристичка слика за нашата земја која подоцна ќе би ја понудиле Агенција за промоција и поддршка на туризмот на Република Северна Македонија 58 и презентирале на хрватските туристи со што бројот на хрватски туристи во нашата земја би бележел значителен пораст. Главната причина за реализирањето на ова информативно патување беше утврдување на можност за воведување нови авиолинии на релациите Скопје-Сплит и Загреб-Охрид на веќе постоечката Скопје-Загреб.

WizzAir Memmingen

Кон средината на 2019 година беше воведена нова авио линија на релација МемингенОхрид, па токму тоа беше причина плус за посета на германски новинари и претставници на WizzAir Memmingen, во период од 13 до 16 септември 2019 година. Посетителите на ова информативно патување беа запознаени со убавините на Охрид и околните места, за подоцна истите да го понудат токму овој регион како интересна и примамлива туристичка дестинација на германските туристи, но и можност за одблежување на отварањето на новата линија чија главна цел ќе биде да овозможи наплив на многубројни германски туристи, но и туристи од Западна Европа правејќи го Охрид достапен на дланка.

TURSAB

Во соработка со авио-компанијата Туркиш Ерлајнс во период од 19 до 22 септември 2019 година, организиравме информативно патување за претставници од ТУРСАБ и повеќе турски тур-оператори. Ова информативно патување беше организирано со цел да се прикажат турските музеи и споменици, џамиите, седиштето на турската империја и сите остатоци од тоа време за во иднина добро спакувано и промовирано да се претстави токму овој дел од културното наследство како туриситичка атракција за туристите од Турција од страна на турските тур-оператори. Низ историската прошетка, посетителите на оваа инфо тура ги посетија Скопје, Охрид, Битола, Струга и Вевчани

Dunyayi Geziyorum

Можеби едно од најинтересните и секако особено корисни, беше токму ова информативно патување организирано во период од 7 август до 10 август 2019 година, а чија реализација беше поттикната поради взаемниот интерес од наша страна со претставничката од Турција која води ТВ-емисија за патувања и туризам и гастрономија. Овие три дена имавме одлична прилика за промоција на нашата земја во Турција, особено поради фактот дека турскиот туристички пазар е еден од најбрзо растечките пазари. Новинарката од Турција, во посета на Скопје и кањонот Матка, Охрид, Битола и музејот на Кемал Ататурк, сними репортажа за својата емисија која има огромна популарност на социјалните мрежи со повеќе од 320 илјади следбеници, а секоја недела по емисија бележи околу 2 милиони гледачи. Несомнено, прекрасен начин за доближување на нашата земја како примамлива туристичка дестинација за туристите од Турција.

2018

Име на инфо тура 2019 Дата Број на учесници Земја
ELEM-TURS 02-04 Март 2018 10 Србија
MOTOCICLISMO 06-10 Април 2018 2 Италија
JSP-TURS 24-27 Април 2018 6 Турција, Бугарија , Австрија,Србија, Романија
 TV TALLINN 30 Мај- 01 Јуни 2018 2 ESTONIA
ЈАТА 14-18 Мај 2018 6 Јапонија
 TV TALLINN 30 Мај-01 Јуни 2018 1 ESTONIA
NORDICA 01 -04 Јуни 2018 10 Естонија
MIA BEOGRAD, EX JU mediumi 18-21 Јуни 2018 7 Србија, Босна, Хрватска
GLОBUS MEDIA GROUP/TRAVEL TV 13-15 Јули 2018 6 Бугарија
Petra ShephardFree lancer 23-26 Септември 1 Англија
REGO-BIS 27 Септември -01 Октомври 2018 25 Полски
инфо- тура во соработка со порталот мкд.мк 05-08 Октомври 2018 6  
Агенција за млади и спорт

(поддршка на дел од тура)

25-28 Октомври 2018 120 цел свет

2017

  1. ОРГАНИЗАЦИЈА НА ПОСЕТИ НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА ЗА СТРАНСКИ ТУРОПЕРАТОРИ, НОВИНАРИ И СЛАВНИ ЛИЧНОСТИ

Организацијата на ФАМ посети на Република Македонија за странски туроператори и новинари е инструмент кој им овозможува на истите одблиску да ги запознаат природните убавините на Македонија, културното богатство, обичаите, традицијата, фолклорот и дригите туристички потенцијали.

Анимирањето на странските туроператори и новинари, кои ќе направат промоција на Македонија во странство, соодветно во земјите од каде доаѓаат; новинарите преку електронските и печатените медиуми, а странските туроператори преку поставување на Македонија како дестинација во нивните програми, се овозможи зголемување на бројот на странски туристи и со тоа зголемување на приходи по основ на туризам.

АППТ ги поддржува логистички и организира B2B средби со туристичките субјекти, хотелиери и туристички агенции од Македонија, со цел започнување на взаемна соработка, добивање на информации за хотелските капацитети и туристичките понуди.

Држава/период на инфо тура Новинари/Тур оператори Контакт
Словенија                                             Јануари 27-29. 1. Peter Irvan – преставник на медиумска куќа VISION.SI
2.  Zelesinski Lukasz – преставник на медиум Onet.pl3. Brigita Pungarcic – преставник ADRIA AIRWAYS4.Mojca Mavec– преставник на TV Slovenia

5. Gashper Petovar преставник на Planet TV

6. Damjana Osters – ADRIA AIRWAYS

7.Ksenja Hoshevar- преставник на Druzina медиум

АППТРМ
      Англија  

26-28.02.2017                     

 1. Daniela vagner – Travel Weekly Group АППТРМ
Холандија

 Maj 2016

1.      Lars Waarden – преставниk на Columbus Travel

2.      Gerbert Van der Aa – преставник на Columbus Travel

АППТРМ
17-21 јули 1.Qatar Airways

 

 

АППТРМ
28 Ное – 03 Дек 1.      Alex Crevar Новинар АППТРМ