Насловна Соопштенија Во следните неколку години се очекува раст од 50% на туристи од...

Во следните неколку години се очекува раст од 50% на туристи од Азија

Сподели

Македонските туристички потенцијали во наредните четири дена се презентираат на интернационалниот саем за туризам во Сингапур (ITBAsia) преку заедничка соработка со Србија и Црна Гора. Заедничкото претставување на туристичките потенцијали на овие три земји како една дестинација е под слоганот “Вратата на Балканот” при што првиот ден од отворањето на оваа туристичка берза регистриран е неочекувано голем интерес на азиските туроператори за неоткриените балкански убавини.

Потенцијалот на азискиот пазар е огромен и бројот на туристи од овој дел на светот кои ја посетуваат Европа и Балканот се во пораст секоја година. Балканот е неоткриена туристичка дестинација и е меѓу приоритетите на АППТ за следните неколку години. Преку учество на саемов целиме кон зголемување на бројот на туристи од Азија за 50%, зајакнување на регионалната соработка, како и заедничко претставување на Балканот како една дестинација за трети пазари“- изјави директорот на АППТ, г-дин Љупчо Јаневски.

Според Јаневски ова е совршена можност за будење на интересот кај македонските тур-оператори за организирање на поголем број на кружни тури на азиски туристи, кои пак би оствариле неколку ноќевања во овие три земји, а очекувањата за следниве неколку години е растот на туристичките посети да биде од 30-50%.

За време на најзначајниот саем за туризам во Сингапур потврдени се 50-тина средби со тур-оператори од овој дел на светот, а претставувањето на РС Македонија е во соработка со Туркиш Аирлајнс и македонски тур-оператори пред кои е огромна можност за отпочнување на соработка и проширување на понудата.

Саемот за туризам ITB Asia е саем насочен кон бизнис заедницата и оваа година се организира по 12-ти пат. На него учество земаат 1.000 егзибитори, 1.000 купувачи и 11.000 посетители од 127 земји од кои 70% се од Азија, 60% се купувачи со препорака, додека 25.000 е бројот на состаноци кои се однапред договорени. Дополнително, според статистиката на саемот, еден од двајца купувачи потпишуваат договор за соработка и 70% од учесниците имаат мандат за носење на одлука (високи менаџерски позиции) што го прави овој саем еден од највлијателните саемите во туристичката индустрија.